Nasi Goreng Ayam sedap!

11:49 AM


Salam..

Asal balik Penang je, mesti aku akan makan nasi goreng ayam.. Memang dah satu kemestian kalau aku balik Penang. 
Sebab nasi goreng ayam di Sabah tak sama macam di sini..

Nasi goreng ayam di Sabah, ayamnya dipotong kecil dan digaul dengan nasi goreng..

Kalau style utara, Penang especially nasi goreng ayam dia akan letak seketul ayam goreng dengan nasi goreng.. Tu lah nasi goreng ayam favourite aku.. Hehe




Asal balik Penang je, mesti akan makan nasi goreng ayam, nasi kandar, char kuey teow penang..
So bila balik Sabah, mesti ramai tegur badan dah naik haha..

Nak diet tapi macam tak mampu je..lols..


k bye!

 

You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..