Lunch di Warung Bonda, Juru

4:42 PM

Salam.


Hari khamis lepas aku teman mak aku pergi renew roadtax kereta adik aku di pejabat pos Juru..
Kebetulan ada kedai makan Warung Bonda di situ, jadi kami singgah makan tengahari di situ. Mak aku suka juga makan di kedai ni, sebab ada banyak pilihan lauk dan boleh tahan sedap makanan dia.

Kami sampai sebelum pukul 12 tengahari, jadi belum ramai lagi yang datang time ni. Elok je kami tengah makan, ramai dah orang bekerja yang makan di situ. Memang ramai yang suka makan di sini juga.

Lauk yang kami makan. Simple je.
Ambil sayur bayam masak lemak satu mangkuk kongsi berdua.



Lauk favourite aku, ayam goreng dan telur mata. Banyak lauk lain, tapi yang ni juga yang aku makan. Haha.

K bye!


You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

  1. Eh sama! Saya kalau g kedai..jumpa dua lauk nih memang yg lain tuh tak nampak dah..haha

    ReplyDelete
  2. Kalau dah minat, pergi mana pun makan tu juga kan sis Syuhada
    .
    Boleh makan ayam goreng dan telur mata
    .
    Boleh kata semua tempat senang jumpa

    ReplyDelete
  3. Ibu kalau pergi mana mana mesti makan nasi dulu. Baru rasa lengkap hidup. Tak dilupa lauk pedas
    .
    tak pedas tak puas

    ReplyDelete
  4. Huhu..ni dekat rumah kita ni..kat taman delima ni😊

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..