Lunch di Dubuyo -sedap!

8:58 AM


Salam.. 

cerita last week punya..
malam yang Syair datang ke KK hari tu, kami makan di Nunpat..
esoknya, singgah makan di Dubuyo pula..Syair kata dah lama dia tak makan makanan korea..
aku pon ON je lah..lama juga tak makan situ..geng makan makanan korea aku (Pika) dah takde kat KK.. dah selamat jadi MO di Kunak (Tawau) dah..

nasib baik ada Syair di Keningau je, dekat sikit.. bila Syair cuti je, ajak dia datang KK..

ni menu yang kami makan hari tu..
order banyak gila..ingatkan tak dapat habis, tapi berjaya juga kami habiskan..
patutlah aku pon 'membesar' dengan jayanya..haha

topokki.. lama tak makan..sedap!


 ni baru separuh makanan sampai..


 kimbap chicken..


 spicy chicken wing


 sedia untuk makan!



 total 2 orang makan ๐Ÿ˜‚


k bye!


You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..