Gempa Bumi lagi di KK

3:05 AM


Salam.. 

Pagi ni terbangun mengejut lagi..Tetiba rasa katil bergegar dan tingkap bergerak-gerak (berbunyi).
Sama macam gempa bumi pertama di Sabah hari tu..Tapi aku rasa kali ni gegaran dia tak sekuat kali pertama hari tu..

YA ALLAH..Terus aku panik..Nasib hanya sekejap..Lepas aku bangun, dalam 10 saat macam tu je bergegar dan terus berhenti..
Kejadian berlaku dalam 2.30 pagi tadi..Tak sure kali ni bahagian Sabah mana pulak yang paling teruk..Yang pasti di KK memang terasa lah..
Teringat yang kali pertama hari tu..Time tu pon tengah tidur dan terjaga mengejut sebab katil bergegar kuat..

Ya Allah, lindungi lah kami..

- Tetiba, rasa nak balik Penang T__T


-update-

Nampaknya di Ranau lagi..Tak tahulah macam mana keadaan sana..



You Might Also Like

1 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..