Apple Pie Burger King

8:30 AM


Salam..  

Sejak stay Sabah ni baru aku mula makan burger king..not bad lah rasanya..
Kalau tetiba rasa nak makan burger, boleh lah makan burger king ni.. McD tak makan, boikot ^^

Hari tu masa ke Hong Kong, nampak sedap je apple pie dia..Tu yang balik malaysia terus nak cuba apple pie sini..
sedap jugak lah..


Rm3.90 je..
 


2-3 kali ngap, habis sudaaa.. (oppss..sabah pulak)
 

bolehlah cuba di burger king yang terdekat..


You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. lama sungguh tak makan apple pie dari burger king ni..

    ReplyDelete
  2. sejak boikotmcd..mmg burger king jadi pilihan..hehe

    ReplyDelete
  3. sedap ke kak? bole try la ni..dekat jer burger king dengan kampus dayah..hehe

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..