Sinopsis Maaf Jika Aku Tak Sempurna

10:52 PM



Salam..


Drama baru lagi..kalau ada masa akan aku tengok..sekarang ni dah mula busy, sebab dah mula bekerja..Tagging akan bermula jumaat ni selama 2 minggu..maka selama 2 minggu ni aku akan menjadi seperti zombie..huhu..sebab mungkin tak cukup tido, makan etc..

jom tengok sinopsis drama baru nie..



SINOPSIS

Melina adalah seorang gadis yang meningkat dewasa. Hidupnya penuh dengan perkara mengasyikkan hingga dia lupa dosa pahala. Sikapnya menimbulkan gundah kepada ibu bapanya.Kerana terpaksa Datuk Zakri meminta Luqman untuk mengawasi Melina. Setiap hari mereka pasti bertengkar. Kehidupan Melina dan luqman berbeza macam langit dan bumi.Wasiat Datuk Zakri kepada bapa Luqman Rashid yang mahu mereka disatukan. (Again kahwin paksa)
Walaubagaimanapun. Luqman terima Melina seadanya sebagai isteri. Dalam benci ada rindu.Mereka hidup bahagia hinggalah badai datang menguji kesabaran kedua hati.Zieta telah merancang sesuatu. Dia marah kerana Melina berjaya merampas Harith darinya. Walaupun Melina dan Luqman telah berkahwin,Harith masih menyimpan perasaan padanya.Zieta juga menyimpan perasaan pada Luqman tapi tidak dilayan.
Luqman ditangkap khalwat.Melina terlalu kecewa. Dapatkah Luqman menyakinkan Melina cintanya hanya Melina?

PELAKON


Luqman- Fahrin Ahmad
Melina: Sara Ali
Zetty- Tasha Shilla
Haris- Hefny
Datin Maziah: Amy Mastura
 OST/LAGU TEMA


Liza Hanim - Egoismu

 

 

 

 

 

 

Opening theme
 

You Might Also Like

10 kata-kata yang comel~

  1. ala lagi skali citer2 kawen pakse ni...penat dah...huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaks...penat eh mai...betul jugak tu.x abes2 kawen paksa, kan.ke, memang trend sekarang?

      Delete
  2. bez drama ni syu
    suka lakonan sara ali..terbaik!

    ReplyDelete
  3. mcm best je....
    cuma aku pun tak tau bila aku boleh tengok tv.. tgok movie...
    life aku ghoje! ghoje! ghoje!
    pergi matahari belum nampak,,, balik matahari dah terbenam.
    huhuuh...
    kdang2 suka layan drama sbb boleh rest mental! =D

    ReplyDelete
  4. hi...salam kenal..baru follow ur blog...sudi2lah join giveaway blog azie ye :)
    http://aziesuhaimi.blogspot.com/2014/09/like-share-win-herblax-shaklee-for.html

    ReplyDelete
  5. hi...salam kenal..baru follow ur blog...sudi2lah join giveaway blog azie ye :)
    http://aziesuhaimi.blogspot.com/2014/09/like-share-win-herblax-shaklee-for.html

    ReplyDelete
  6. Huhu.. layan 2 episode ja.. dah tuuttttt dah xD

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..