Sinopsis Cinderella (Anugerah Syawal TV3)

10:00 PM


Salam.. 

Citer Cinderella ni tengah ditayangkan sekarang di TV3..Boleh tahan best jugak la..





SINOPSIS

Cinderella mengisahkan Nurul (Nelydia Senrose), gadis kampung berusia 22 tahun, tinggal bersama ibu tirinya, Ainon serta adik tirinya, Farah dan abang tirinya, Zamil. Suatu malam, Zamil meluahkan rasa hatinya tetapi ditolak oleh Nurul menyebabkan Zamil bertindak ganas dan cuba merogol adik tirinya itu. Nurul berjaya lepas dan lari ke luar daripada rumah untuk menyembunyikan diri sehingga ke bilik penginapan Salman (Fizo Omar), anak seorang tokoh korporat terkemuka. Mereka berdua diserbu oleh ketua kampung, Tok Imam dan beberapa orang kampung. Salman dan Nurul diberi dua pilihan – dibawa ke balai polis dan didakwa di mahkamah syariah atau berkahwin dan tidak kembali lagi ke kampung tersebut. Bagi menjaga namanya, Salman bersetuju dengan pilihan kedua. Apa seterusnya yang berlaku kepada Nurul dan Salman?



PELAKON

Nelydia Senrose, Fizo Omar, Kamal Adli, Erin Malik








You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

  1. Tengok tak habis tadi..apa ending dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ending..hehe..salman ngn anak dia kena hiv..tapi ending tu tunjuk diorg 3 org bahagia..

      Delete
  2. xpaham ending dia...ank dia skit ke x?salman acano..hiv dia.hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau apa yg syu phm anak dia sakit jgk..diorg still sihat lg sbb hiv tu masih tak teruk dan belum smpai ke tahap AIDS lg kot..

      Delete
  3. Mcm mana nak tgk lg crita ni.. Kt tonton xleh tgk pun

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..