Kad Raya 2014 #13

9:58 PM



Salam..


Kad Raya 2014 ketiga belas yang aku dapat tahun ni adalah dari blogger Cik Akak !



 Aku dapat kad raya dan sekeping sampul duit raya..



 semestinya sampul duit raya nie ada duit raya kan..jumlah? Rahsia lah..hehe..
Mekasih Cik Akak..


  Korang boleh singgah dan follow blog Cik Akak sekali ye..


*Maaf tahun nie tak dapat nak balas kad raya korang*


You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. woooow seronoknya. banyak sungguh kad dapat tu meriah la raya :D
    duit raya lagi.. mmg happening. kita ni telan air liur sajalah tengok bebudak dapat..

    ReplyDelete
  2. Waa.. ada duit raya sekali ye :D

    ReplyDelete
  3. Duit raya tu masuk dalam sampul surat ke?
    Hehe..nasib x hilang.

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..