Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my

8:30 AM

Salam.. 


 http://www.nile.com.my/page.php?cd=76 



First, nak beli barang yang sangat diperlukan sekarang nie..2 barang tu adalah jam dan beg galas! Jam haritu tetiba je berhenti gerak maksudnye bateri habislah kan..So, kalau daoat Rm300 dari Nile nie, konfomlah akan beli jam terlebih dahulu..untuk beg pulak, sebab dah lama tak beli beg baru jadi tibalah masa untuk tukar sekarang..hehe..
dan kalau ada lebih lagi, bolehlah beli baju or tudung..baju aku dah banyak so aku belikan untuk family aku pulak ke..mesti diorang happy..


 
Tamat pada : 21/01/2014 pada pukul 12 pm .



Jom shopping di Reddelima

You Might Also Like

3 kata-kata yang comel~

  1. TAHNIAH , jadi salah seorang pemenang GA ini .
    Gunakan wang itu sebaik mungkin ya XD hehehe .

    ReplyDelete
  2. tahniah syu
    http://www.nile.com.my/page.php?cd=87

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..