Lokasi Travel pilihan

11:33 PM

Salam.. 

 
Lokasi pilihan travel yang saya pilih --> Korea ..

Dah beli tiket untuk pergi, tapi belum ada plan yang sedetailnya mengenai perjalanan di sana nanti..dan kalau takde pape masalah, harapnya dapatlah pergi nanti..insyaAllah..
Dan antara tempat yang aku akan lawat nanti lebih kurang sama dengan tempat yang MrJocko pergi..










 


3)  Everland






Tak sabar rasanya!




Jom shopping di Reddelima

You Might Also Like

6 kata-kata yang comel~

  1. waaahhh... seriously kak.. bila fly kak syu.. shad pulak yang exsited ni.. hehe.. korea memang awesome..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..mmg serius nie..hujung bln 4 insyaAllah..xsbr nak gi..tp kena menempuhi exam dlu..hehe

      Delete
  2. bestla boleh pergi jalan2...huhu

    ReplyDelete
  3. mesti ada kelebihan tmpat2 gini kn.. tpi kt malaysia pun x hbis pusing lagi..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..