KFC Chewy Cheese & Doraemon Plush Toy

9:30 AM


Salam.. 




korang dah cuba ke KFC Chewy Cheese aka bebola cheese yang baru tu?
Aku baru je cuba semalam..hmm, rasa dia biasa-biasa je..tak sedap mana pon..
Aku amik set macam kat gambar kat atas nie..Rm9.95 utk 2 ketul ayam, 3 bebola cheese dan air..




 zoom cikit..






sebenarnya selain nak cuba bebola cheese tu, aku nak kumpul plushie doraemon tu..hehe..dapat jugak satu..aku amik doraemon yang pakai baju santa claus tu..



ta daaaaa!!!


 comel je..


so, bagi aku KFC Chewy Cheese nie takdelah sedap mana sangat..tapi kalau ada yang nak mencuba tu, silalah cuba..



You Might Also Like

9 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..