Oncall lagi..

1:11 AM



Salam.. 

hari yang sangatt penatt..baru je balik dari wad pukul 12.30am tadi.. dari 10am tadi dekat ward sampailah pagi nie pulakk..dah lebih dari 12 jam..

sebabnya satu jee..sebab hari nie aku ONCALL..dan minggu nie jugak minggu aku sebagai PRHO (pre-registered houseman)..jadi terpaksalah oncall lama sikit sampai 12am..groupmates aku yang bukan PRHO dah lama balik bilik dan tidoo..jeless i..

tapi nasib baik minggu nie oncall sekali je..weekend takde oncall..Alhamdulillah ^^..sepatutnya aku kena sedih sebab oncall sekali je minggu, sebab tak dapat belajar banyak la..tapi nak buat macam mana sebab dah penat sangat so memang hepilah kalau oncall sekali je..

minggu depan dah nak ke HTI (Hospital Teluk Intan) selama seminggu..rasa tak sabar je..bolehlah relax sikit kat sana nanti..

..balik je tadi..on laptop terus..download episod 11 The Master Sun..dan japgi nak tengok kejap sambil makan meggi..lapar giler, sebab tak makan malam tadi..ingat nak balik awal tadi, tapi tak jadi..



tadi check dashboard terkejut tengok banyak jugak komen dalam masa sehari..thanks yg sudi tinggalkan komen-2 tu..kalau sempat aku balas yee.


 p/s : Jom tengok iPhone terbaru kat sini !




You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. bestnya dapat banyak komen.. hehe ni saya nak komen nie.. jemput join GA ya http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/special-giveaway-2013-by-misz-nadea.html

    ReplyDelete
  2. satu lagi,boleh x bagi tutorial macam mana nak buat supaya kita tau ad komen masuk.. hehe macam blog syu nie.. please... hehe

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..