Video DiGi Kpop Contest Blogbuster

12:44 PM


Salam.. 

hari tu submit lagi video untuk kempen [Nuffnang Blogbuster] DiGi Kpop Contest Blogbuster ..

Alhamdulillah, video tu jugak diterima..



untuk kempen kali nie, aku pilih untuk letak video tu di leaderboard..





 kalau korang nak tengok video tu, klik REPLAY VIDEO..aku dah bulatkan dengan kotak merah tu ye..


 nielah videonye..jemput tengok..

Alhamdulillah, duit utk video Nuffnang Blogbuster sebelum nie( DiGi Easy Prepaid Blogbuster) dah masuk tadi..happy je time buka dashboard nuffnang tadi..nanti aku share berape yang aku dapat..

dan macam biasa video kali nie pon akak aku yang buat..thanks Na !







You Might Also Like

3 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..