Novel yg dibeli di PBAKL 2013

12:00 PM


Salam.. 

 hari selasa (30/4/2013) baru-2 nie aku dengan kawan-2 pergi ke PBAKL 2013..asalnya macam malas nak pegi..tapi bila teringat baucer buku yang belum habis tu, rasa kena pegi jugak..

tapi aku tak habiskan semua baucer buku yang aku ada..
aku guna 1 je..hehe..

jom tengok novel ape yang aku beli..

3 novel je yang dibeli..



1. Dia Tak Tanya - Aleya Aneesa


2.  Aduhai Bos Bertuah - Zan Zarida



3.  Awek Buku & Cornflakes Madu


tak sabar nak baca semua.. novel Awek Buku & Cornflakes Madu nie bestseller tau..


total utk 3 novel nie..

guna baucer buku Rm50, just kena tambah Rm4.60 je..besnye dpt beli 3 novel dgn harga Rm4.60 je..

dan ada 20% diskaun utk setiap novel.. ada jugak 4 novel rm70 shj..tp utk novel tertentu je..


p/s: tolong komen entri nie..  http://www.syuhadasalleh.my/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html  thanks!


entri autopublish



You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. aduhai bos bertuah tu cam best jer?

    ReplyDelete
  2. teringat pula novel2 isteri yang bertahun2 beli sampai skang balut pun belum buka lagi...

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..