Aura White Pure Glutathione

11:30 AM


Salam.. 

Aura White GlutaCollagen 400000mg – Rahsia Kulit Cantik Berseri
Tanpa Jeragat.


PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE DAN ROSELLE BERSAMA
GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN!!!




HARGA 
RM150
PERCUMA SHAKER
PERCUMA MASK
FREE POS LAJU
STOK UTK 1 - 2 BULAN



Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!


KEBAIKAN AURA WHITE:

1) Sesuai untuk lelaki dan perempuan
2) Anda dapai merasai kesan dalam 10 hari
3) Menggunakan gabungan antioksidan terhebat didunia
4) Merawat serta mencegat jerawat
5) Wajah cerah berseri tanpa perlu SUNTIK
6) Mengecilkan liang roma
7) Merawat Enzema dan Prorisis
8)Mencegah kedutan dan kekenduran pada kulit
9) ALTERNATIF kepada SUNTIKAN VITAMIN C dan GLUTATHIONE
10) Menghilangkan Tompok Hitam dan Parut
11) Kesan Pencerahan Yang Menakjubkan
12) Meningkatkan fungsi setiap sel dan melambatkan proses penuaan
13) Mencegah kerosakan KOLAGEN
14) Meningkatkan daya ketahanan badan
15) Rambut dan kuku menjadi lebih sihat
16) Melindungi daripada sinaran UA-B
17) Menyembuhkan luka dan mencegah parut
18) Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga
19) Membantu Menyah toksik dan pencemaran didalam tubuh dan menghasilkan kulit lebih cerah










CARA PENGAMBILAN:
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)





Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:


a). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

b). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

c). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

d). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

e). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

f). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

g). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi? huhu..




sijil HALAL & KKM





siap masuk paper lagi.



TESTIMONI AURA WHITE



untuk order,

Nama :
Alamat :
No hp :
Item:
Kuantiti :

PM/inbox/sms/whatsapp/email now: 013 5975040 /syuhadasalleh@gmail.com






You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. Akak baru start minum aura white ni. Baru 2 hari. Saja try mana tahu boleh kurangkan masalah kaki akak. Huhu. Terpengaruh dengan Hanez Suraya pun ya juga. =p

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..