Cara Jadi Agen Lamor 2

5:35 PM


Salam.. 

sejak akhir-2 nie ramai yang dok tanya pasal produk Lamor 2..rasanya dah agak femes untuk orang melayu sebab sebelum nie produk nie femes dekat orang cina je..


 salah seorang pengguna tetap Lamor 2..

info:




so, sape yang berminat nak beli..harga dia ada dekat bawah ye..





Harga
 Rm180 Sem/ Rm185 Sabah Swak  (15 sachets)
(including post + automatic membership)


"14 Hari Tranformasi kulit cantik sempurna"


yang nak jadi agen pulak, boleh tengok cara-2 dia kat bawah nie ye..


Cara Jadi Agen Lamor 2

Beli satu set Lamor 2 = Rm1800

Satu set : 13 kotak Lamor 2 (means beli 10 kotak FREE 3 kotak Lamor 2)


 Isikan details di bawah .

Nama Penuh :
 Alamat:
No handphone:
No IC:

dan emelkan ke syuhadasalleh@gmail.com dengan tajuk 'Agen Lamor 2'..


maklumat pembayaran akan diberitahu nanti..


selain tu, korang jugak akan dapat komisen . ! best kan..so, jomlah jadi agen..produk hot nie ..

 p/s : kalau nak beli satu kotak untuk cuba dulu pon boleh..


bye !


You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. nak tnya yang giveaway lamor tuh memang blom post ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. blom lg..sori lmbt..insyaAllah by this week ye..guna pos biasa je..

      Delete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..