fREns~

Chocoletto & Susu Kambing

ads ads

Thursday, February 7, 2013

2 Novel terbitan MAC 2013 (Kaki Novel)


Salam..

dah lama aku tak update pasal novel kan..

sebab membaca novel pon dah kurang sekarang, tak sempat sangat..

novel yang dok ada nie pon tak habis baca lagi..bilalah agaknye nak baca, dah lah pinjam novel orang..hehe

kali nie nak share 2 novel keluaran Kaki Novel untuk bulan Mac depan..

kalau peminat tegar novel tu, bolehlah usha-2 kot2 berkenan nak beli..


2 Novel terbitan MAC 2013 (Kaki Novel)


1)  JANGAN MERAJUK SAYANG - LYNN ALLYNA



No. ISBN:- 978-967-0448-21-3
Jumlah muka surat:- 592
Harga Runcit:- S/M: RM21, S/S: RM24
Harga Ahli:- S/M: RM17, S/S: RM20

Sinopsis:-

Siti Fatimah Adrianna. Namanya cantik. Orangnya
pun cantik tapi satu saja yang tak cantik. Panas baran. Kuat
merajuk pun ya juga. Sebab itu dia susah nak dapat jodoh.
Ada saja yang tak kena di matanya. Ramai yang mencuba
nasib. Semuanya ditolak mentah-mentah.

Ryzal Syahmi, si pencinta sejati. Hatinya pernah
kecewa. Disebabkan egonya, dia memerangkap Siti Fatimah
Adrianna menyebabkan wanita itu terpaksa bersetuju untuk
menjadi isterinya. Siti Fatimah tak mudah mengalah. Dia
akan buat Ryzal Syahmi menyesal dengan keputusannya.

Singa betina jumpa harimau jantan. Elok sangatlah.
Huru-hara rumah tangga mereka. Tapi demi menjaga hati
keluarga, mereka terpaksa bertahan. Ryzal sering buat Siti
Fatimah merajuk dan menangis. Tapi kemudian, dia sendiri
yang akan pujuk.

Membina rumah tangga tanpa rasa cinta bukan
semudah yang disangka. Hati Siti Fatimah pantas dicuri oleh
Khairul Anwar. Buat pertama kalinya, seorang lelaki berjaya
meleburkan hati batunya. Siti Fatimah terleka dengan cinta
pertamanya dan dalam masa yang sama, Ryzal sudah
merasakan ada cinta di hatinya buat Siti Fatimah.

Adakah Ryzal Syahmi berjaya mempertahankan
gelarannya sebagai suami Siti Fatimah Adrianna ataupun
wanita itu tetap memilih Khairul Anwar yang semakin dekat
di hatinya?

“Jangan pernah cuba untuk lepaskan... kerana aku
juga akan mengikat hatimu sekuatnya.”


nak baca 10 bab awal, KLIK SINI ..


2) SEGALANYA MUNGKIN - NIEYA JALIES




No. ISBN:- 978-967-0448-22-0
Jumlah muka surat:- 856
Harga Runcit:- S/M: RM28, S/S: RM31
Harga Ahli:- S/M: RM24, S/S: RM27

Sinopsis:-

Kerana kasihkan ayahnya, Mia sanggup mengorbankan perasaannya sendiri kerana ayahnya seorang yang telah membesarkannya. Bermula saat itu ‘pengembaraan’ Nur Mia dipenuhi liku-liku yang berduri.

Muaz Hasbi yang disangka dapat menumpang kasih, nyata tidak sudi menerima kehadirannya. Segala tohmahan dan cacian diterima dengan hati yang lara sehingga menjadikan dia seorang wanita yang cekal hati.

Apabila dua hati sudah mula bersatu, Nur Mia dihidangkan pula dengan babak kecurangan suaminya. Dengan langkah penuh kecewa, Nur Mia nekad meninggalkan suaminya.

Muaz Hasbi sedar yang dia amat memerlukan Nur Mia. Egonya dibuang jauh, pujuk rayu mulai mewarnai kehidupan dua insan ini.

Bahtera bahagia yang baru dilayari kembali dilanda angin kencang dengan hadirnya insan yang tidak pernah diharapkan lagi. Nur Mia semakin lena dengan janji-janji seorang ‘ibu fantasi’. Warith Fahmi pula semakin rancak membuai jiwa dengan angan-angan kosong rekaannya semata-mata.

Muaz Hasbi nekad mempertahankan rumah tangganya. Dia yakin masih ada sinar bahagia untuk rumah tangganya. Nur Mia juga mempunyai jiwa yang sama. Sejauh mana usaha Muaz Hasbi? Sedalam mana harapan Nur Mia?

“Kerana rindu itu aku setia... kerana kasih ini aku di sini... kerana sayang itu aku terluka... kerana cinta ini aku terus menanti.”



so, kepada yang beli bolehlah order pada RABU (13/02/2013) di Kaki Novel..


0 kata-kata yang comel~:

Post a Comment

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!