Cerekarama TV3 : Sayangku Damia

8:33 PM


Salam..

Dah lama aku tak update pasal cerekerama setiap minggu..Cerekarama Sabtu minggu nie (12.1.13) bertajuk Sayangku Damia ..
Lakonan Hanez Suraya, Kamal Adli, Roy Azman dan Maizura Hamzah




SINOPSIS

 Mengisahkan Damia, 20, seorang gadis kurang cerdik tinggal bersama bapanya, Pak Akup, 50, yang sering dikatakan gila. Orang kampung selalu menjauhkan diri dari mereka dua beranak. Pak Akup dikatakan gila kerana telah ditinggalkan isterinya yang melarikan diri ke bandar. Menurut cerita orang kampung, isteri Pak Akup meninggalkannya kerana tidak tahan dengan Pak Akup yang sering memukul. Damia pula sering menghabiskan masanya bersendirian di sawah melihat dan memberi makan kepada burung-burung. Rupanya ada rahsia disebalik perangai pelik Damia dan Pak Akup. Dalam perjalanan menyusuri kampung tersebut, Halim pelajar bidang psikologi terlihat kelibat Damia yang nyaris dilanggar oleh Halim. Tingkah laku Damia yang pelik menimbulkan tanda tanya kepada Halim. Apa kesudahannya saksikan mlam ni.






Lagu tema:

Catatanku - Melly Goslow Ft. Baim
Kasih Tak Sampai - Padi, 
Sirna - Atira
 Dejavu - Shila Amzah


selamat menonton malam nie ..klik sini dulu jap..

You Might Also Like

3 kata-kata yang comel~

  1. jaa pun x sabar nk tgk citer ni pasni...hehe... tgh menunggu jam 10 ni...heee

    ReplyDelete
  2. tadi deno tengok... sian damia rupanya mangsa nafsu ayh dia... dah la kena dera... kesian sgt

    ReplyDelete
  3. Semalam layan gak citer ni, walau agak slow tp tengok smpai abes jugak :D

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..