Harga iPhone 5 Di Malaysia

12:46 PM


Salam.. 

baru je baca pasal harga Harga iPhone 5 Di Malaysia dekat blog kak yan tadi..

alang-2 nak update jugaklah..nak tau jugak harga Harga iPhone 5 yang menjadi rebutan 85 peserta dalam iPhone 5 gadget impian  termasuklah aku..

kalau murah rezeki, dapatlah satu..HEHE.. 



Apple menawarkan iPhone 5 dengan harga RM 2,190 (16GB), RM 2,590 (32GB) dan RM 2,890..
kalau  nak tahu Spesifikasi iPhone 5 ini boleh tengok di SINI ..


so,dah tengok harga iPhone 5 nie, bolehlah tolong aku sekali ye..

boleh tengok kat bawah nie..mekasih !



mintak tolong 
1) klik G+1 button di entri nie
thanks a lot ^^
 

You Might Also Like

0 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..