fREns~

WAJIB TERJAH!

ads ads ads ads ads ads ads

Chocoletto sedap!

ads Cabaran Duit Raya 2014

Tuesday, August 28, 2012

SNE BEUTSKIN ESSENCE


Salam..


Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR
Harga : RM240.00 (SP)


SNE BEUTSKIN ESSENCE merupakan produk kecantikan terhangat sekarang nie ..so, aku nak cerita serba sedikit mengenai produk SNE BEUTSKIN ESSENCE..mungkin ramai dah tahu akan keberkesanan produk nie dan ramai artis yang menggunakan produk nie..nanti aku akan bagitau lebih lanjut di bawah ye..

 

5 FAKTOR UTAMA
1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
2. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
3. Metabolik - Metabolisma stabil
4. Anti-Pengoksidaan - awet muda
5. Memutihkan

 

 

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.


KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE


3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari : 
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
 - Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna. 

CARA MAKAN


DOS : 2 biji kapsul pagi dan 2 biji kapsul malam (sehari)
2 biji sehari (pagi) atau  (malam) sahaja

Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun

jangan risau ! produk nie adalah HALAL..

 

 

Dan jugak diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)..

 

 macam mana? best kan produk nie? 

 

antara artis yang sedang menggunakan produk nie ialah Adira dan Isma..

 


Isma..




sebarang pertanyaan dan berminat, bolehlah 

 

PM/inbox/sms/whatsapp/email now: 013 5975040 /syuhadasalleh@gmail.com

 jangan lepaskan peluang nie ! 


jangan lupa like fb ye : https://www.facebook.com/BeutskinEssenceMurah 


30 comments:

  1. Bestnya~ tp mahal sangat lah. (T________T)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, agak mahal ckit..tp hasil dia sgt2 mengagumkan..

      Delete
    2. Mcm mane nk bli kalo di Kuantan.

      Delete
    3. Mcm mane nk dpt kan produk ni kalo di Kuantan

      Delete
    4. Mcm mane nk bli kalo di Kuantan.

      Delete
    5. bleh beli secara online, sis..

      Delete
  2. Salam
    Saya nk tnya... sebenarnya produk ni ada berapa brg? Teringin gak nk mncubanya.

    ReplyDelete
  3. Salam.. saya ada dengar untuk ibu mengandung x boleh ambil pil ni..so kalau saya plan nak mengandung macam mana? boleh ke tak ambil pil ni?

    ReplyDelete
  4. slm. klu nk order mcm mane ek? saya dr srwak.

    ReplyDelete
  5. slm. klu nk order mcm mane ek? saya dr srwak.

    ReplyDelete
  6. slm. klu nk order mcm mane ek? saya dr srwak.

    ReplyDelete
  7. klau nk nmpak kesan putih 2 bapa ari n bapa kapsul kena ambil??

    ReplyDelete
  8. sy x faham sgt tang cara makan tu. kenapa di higlight kn 2 biji (pagi) tu. kalau saya x mampu nk mkn 4 biji sehari, boleh x, sy mkn 1 biji pagi n 1 biji malam?? kesannye cmne?

    ReplyDelete
  9. Saya dah makan produk ni... korang kena beli dgn harga RM240 utk permulaan dan secara automatik akn jd ahli. Utk pembelian yg kedua or seterusnya korang hya dpt harga ahli RM200 shj siap dgn bonus lg. Kesannya lps 1 bln dh blh nmpk kulit jadi halus dan putih. Mmg berbaloi sbb ia bukan utk kecantikan shj malah utk kesihatan juga. Pada yg kurang berkemampuan, (mcm saya jgk) ambil jer setiap hari sebelum tidur sbyk 2 biji. Jgn skip lgsung... insyAllah kesannya cpt. TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh... berkesan ke. u dah putih ke sekarng ?
      ni review saya lpas 6 bulan sbgai pengguna.

      http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2013/05/kesan-sne-beautskin-essence-pada-diri.html

      Delete
  10. cara mkn tu cmner?? pecah kan ke telan jew..first tme gna/// teach me plez..

    ReplyDelete
  11. mcm mne nk mkn pch kn kew o telan je..sy bru bli,,tp x taw nk gna.. tkut plak rs nye..

    ReplyDelete
  12. Lelaki bole mkn ker??

    ReplyDelete
  13. mcm mne nk oder??bley bg 6ber fon x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bg details adress ye..nie no fon..013 5975040

      Delete
  14. Replies
    1. makan sne kapsul je , jangan makan beautskin. ada kakak kedai tu bgth mcm tu

      http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2013/05/kesan-sne-beautskin-essence-pada-diri.html

      Delete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!