murtabak sedap !

11:27 PM



Salam..

hari nie dah masuk hari yang ke-12 kita berpuasa.. Alhamdulillah..tapi semakin banyak hari berpuasa, semakin penat pulak aku jadinya..

masa mula-mula puasa dulu takdelah terasa penat sangat..cuma sejak akhir akhir nie je selalu penat..

tiap tiap petang mesti balik awal dan tido lepas tu.. apa la nak jadi dengan aku..HUHU..

oklah, berbalik kepada tajuk entri, aku nak tunjuk murtabak yang aku makan semalam..

sebab ramai yang cakap murtabak nie sedap..asal pergi bazaar je, mesti ramai yang beratur nak beli murtabak nie..

nasib baik semalam aku pergi bazaar awal, sempatlah juga beli sebab orang tak berapa ramai lagi..

kalau tak. tak sanggup aku nak beratur lama lama..



 murtabak ayam Rm2.50 ..




bagi aku boleh tahan sedap jugak rasanya berbanding dengan murtabak-2 lain yang dijual..

ada rasa la jugak..kalau murtabak lain, ada yang takde rasa lah (tawar)..tapi aku paham, maybe sebab puasa kot..hehe..




You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. waduhhhhh ku tergoda oleh murtabak itu hehehehe

    ReplyDelete
  2. itu murtabak makan dengan sup ke?? Yg kuah bawang ngan cuka tu tau, yg sup tu.. explain plsss in next entry, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn sup kak sari..kuah kari..skang mmg slalunya diorg buat dua kuah, satu kari satu lg yg cuka bwg tu..hehe..

      Delete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..