cuti..yeah !

4:41 PM



Salam..

Hari nie bermulalah cuti pertengahan semester aku yang hanya selama seminggu..

tak sabar nak balik Penang..

tapi, apakan daya..banyak pulak program hujung minggu nie..

terpaksalah aku delaykan niat aku nak balik Penang awal-2..

dari pagi tadi sampailah ke 1 petang, jadual aku penuh dengan lecture dan lecture je..

agak penat jugak..kejap-2 je dapat fokus..

3-4 lecture serentak..mana tak penat..mainly lecture tadi berkenaan dengan Posting Forensik yang bakal aku lalui..

agak ngeri jugak tadi tengok gambar-2 mayat..macam-2 'jenis' ada..HUHU..

esok pula ada Majlis Penutup Program Fiqh..tapi nasib baik sampai pukul 1 petang je..

lepas program tu, boleh terus balik Penang.. yeah !!


p/s : Alhamdulillah, dapat invitation ke majlis GA kak ida..

You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. kimslam org bukit mertajam ea..enjoy ur break..

    ReplyDelete
  2. eyh. Org Bm ker. same la plak. rindu gak nk balik png. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, org BM..sme ek? xpe, cuti nnti blik la kg jgk..

      Delete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..