supper semalam punya

8:02 AM



Salam..

akhirnya tercapai jugak hajat aku dan kawan-2 aku nak masak setiap hujung minggu..

minggu nie kitorang masak hari ahad je, sebab baru je dapat beli gas untuk masak..

sebelum nie cari kat Tesco, tapi takde..

menu tengah hari semalam kalau aku rajin, aku update nanti..

just nak update supper je..HEHE..

simple tapi sedap..

 Samosa..




Roti +sosej +telur + cheese..


bersama dengan air teh panas-2..





 kualiti gambar tak cantik dan kurang jelas..kamera tablet je..3 MP..
 bilalah nak dapat DSLR sebijik..haha..


p/s: jom tengok makanan best kat sini ..

You Might Also Like

7 kata-kata yang comel~

  1. kalau rajin tu , kenyang lah yer Syu...bagus..bagus..

    ReplyDelete
  2. Samosa tu buat sendiri ke? Wah hebattt... inti apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smestinya x..beli yg dah siap..tggl gorg je..

      Delete
  3. wah sedap2 semau tu... leh gain weight hehe

    ReplyDelete
  4. tang roti sosej telur tu mmg meleleh sikit tgk.. dah la lapar ni..... huhuhu

    ReplyDelete
  5. roti, telur, sosej dan cheese yg paling sodap kot

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..