SABUN SUSU JASMIN BERAS THAILAND

1:04 PM


Salam..


MURAH!! MURAH!!!

SABUN SUSU JASMIN BERAS

Info : Sabun Susu Beras Jasmine ini dihasilkan 100% dari bahan-bahan semula jadi dan merupakan produk dari Thailand yang terkenal dan diamalkan oleh gadis-gadis tempatan disana untuk menjaga serta mengekalkan kesihatan dan kecantikan kulit mereka.


Active Ingredients:-

*Rice Milk Extract
*Vitamin B3
*Vitamin E
*Olive oil
*Palm Oil
*Natural Glycerin

KEGUNAAN:-

*Mencerahkan kulit wajah/badan
*100% ORI dari susu beras JASMIN dengan haruman semula jadi..
*Menghalus, melembut, mencerah dan memuluskankulit wajah dan badan.
*Menanggal dan menghilangkan daki hitam dipelipat peha ketiak dan lain2 lokasi badan.
*Mengebukan dan mencerahkan kulit
* Menghilangkan bintik-bintik hitam
*Menghaluskan kulit
*Memudarkan hilangkan parut
*Kulit lembab berseri2
*Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering dan kulit sensitif
*Sesuai digunakan untuk kulit wajah dan tubuh
*Berkesan menghilangkan bau badan dan sesuai utk org yg kuat berpeluh
*Mencerah, memulus dan menggebukan kulit muka dan badan
*Menghilang dan memudarkan noda-noda dan bintik-bintik hitam di muka
*Menghalus dan memurnikan kulit muka dan badan
*Memudar dan menghilangkan parut jerawat dan calar2
*Melembap dan menyerikan kulit muka dan badan


HARGA :-

1 ketul - RM5 
1 dozen (12 ketul ) - RM36 (including postage)

 +

Postage (RM6 SM / RM9 SS)






TESTIMONI :-













 



sumber : http://ralsshoppe.com


berminat ?

emelkan ke syuhadasalleh@gmail.com dgn tajuk  'SABUN SUSU JASMIN BERAS THAILAND' ..



bye!




 

You Might Also Like

9 kata-kata yang comel~

  1. pernah dengar jugak pasal sabun ni..tapi belum try..huhu..

    ReplyDelete
  2. syu ... lama tak jenguk blog syu ... betol ke ok syu? nak try jugak rasanya....muka dah naik jerawat2 beras gitu .. sebab gatal pi pakai bb cream yang tak elok...sakit hati tengok muka dah tak licin...nak pimple kecik2 kat muka...sedih ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la..nnti jenguk2lah selalu ye..hehe..insyaAllah,ok..rmai yg pakai stakat nie sesuai dgn kulit diorg..

      Delete
  3. kenape saya pakai kat muka semua jerawat tumbuh ye?sblm ni muka ok je..so try la..tapi bertambah2 jerawat.. 2 kire simptom biase ke atau kene stop?

    ReplyDelete
  4. kenape saya pakai kat muka semua jerawat tumbuh ye?sblm ni muka ok je..so try la..tapi bertambah2 jerawat.. 2 kire simptom biase ke atau kene stop?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niza Musa:
      mungkon awak pakai terlalu banyak sabun tersebut..sabun nie pakai skit ja buih dah banyak..cuba awak pakai sabun nie skit sahaja..InsyaAllah berkesan..maaf puan blog sekadar memberi tahu sahaja..

      Delete
  5. Niza Musa:
    mungkin awak pakai terlalu banyak di muka..sabun ni pakai skit ja buih nya dah banyak..so pakai skit sahaja ya..:)
    maaf sekadar memberitahu ape yg sy tahu..

    ReplyDelete
  6. klaw jrwat tumbug gak,nk stop x?

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..