CEREKARAMA : Senandung Cinta Semalam ( 19 Mei 2012 )

1:39 PM


Salam..

 cerekarama hari sabtu malam nie 19 mei 2012  pukul 10 malam bertajuk Senandung Cinta Semalam..



SINOPSIS Senandung Cinta Semalam 

 Mengisahkan tentang  Azam yang kehilangan isteri tercinta. Namun, pertemuannya dengan Liyana membimbitkan rasa cinta antara mereka dan akhirnya mereka berkahwin. Panas yang disangka hingga ke petang,namun hujan di tengahari. Begitulah jua dengan cinta Azam pada Liyana. Kamal menyatakan dia melakukan kesilapan dengan mengahwini Liyana- dia hanya terlalu merindui Suria isteri tercintanya.


PELAKON Senandung Cinta Semalam 

Kamal Adli

Puteri Sarah

 Wan Maimunah


PROMO Senandung Cinta Semalam 



p/s : Kamal Adli berlakon, mesti best ! hehe ..tapi macam sedih je jalan citer dia..


 

You Might Also Like

6 kata-kata yang comel~

  1. entahlaboley tgk ke tak malam ni..ada kat luar..xpe..kalo best leh tgk on9 nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. sme la..nak tggu on9 je nnti..takde tv..

      Delete
    2. Nak tengok dekat mana yang on9 punya?

      Delete
  2. wan maimunah the legend! Dia ada mst best citer ney..

    ReplyDelete
  3. citer ni macam remake cerekarama jer... Luper tajuk citer tu... Juat ingat Ako Mustapha jer yang berlaoon time tu... Jalan citer sama..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..