Tawaran Eksklusif Penghabisan Stok buku PTS

12:29 AM


Salam..

masa buka email tadi, ada satu email dari PTS / Bookcafe.com.my(kedai buku online PTS)..

Sekarang nie tengah ada promosi Penghabisan Stok buku PTS yang terpilih..

so, kalau korang berminat nak tengok, boleh klik sini ..

kalau nak menang baucer buku PTS pulak, boleh KLIK !




Diskaun yang ditawarkan adalah 30%. Promosi ini berlangsung bermula hari ini sehingga 25 April 2012.

 

Di bawah ni ada senarai buku-buku yang ada diskaun.. 




Buku Hafalan Solat Delisa pun ada..Bestsellers pulak tu..

 

 

oklah, saja nak bagitau promosi nie..ada jugak buku yang aku berminat, tengoklah dulu nak beli ke tak..hehe..

 seronok tengok MZ  menang 20 buah buku PTS bernilai RM300 dan Baucer buku PTS bernilai RM200..Tahniah MZ.

..

Be a part of London 2012 Olympics Games. 

 

You Might Also Like

0 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..