Scha dilamar Awal dalam Propaganza

3:50 PM


Salam..
aku dapat tau pasal nie masa singgah di blog cthoney.

romantik giler kan Awal..berani dia melamar Scha secara langsung dalam set Propaganza yang bersiaran di Astro Ria tengah hari tadi.

 Selain tu, Awal Ashaari turut menghadiahkan sebentuk cincin, sejambak bunga ros dan patung beruang sebesar manusia kepada Scha Al Yahya..



Scha Al Yahya tergamam dan sebak semasa Awal melamar dan terus menerima lamaran tersebut ..



 cantik kan cincin tu? bersinar jer..



 besar giler teddy bear nie..



Scha Al Yahya bersama cincin pemberian Awal..


Mereka bakal mengumumkan tarikh perkahwinan mereka dalam sidang media yang akan berlangsung di Flora Cafe, jam 3 petang, pada 27 Mac ini.




tahniah buat Awal dan Scha..semoga cepat-cepat berkahwin ye..



You Might Also Like

6 kata-kata yang comel~

  1. Suka this couple. x sombong. Dah jumpe dorg kt The Curve. so sweet. scha manja..awal layan je..hehe

    ReplyDelete
  2. macam2macam-macam cara ya orang melamar

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..xpe,yg pnting hati ikhlas..

      Delete
  3. wah..bestnyaa.nak jugaaaaaakkkk.hehee..sweet je kan.

    ReplyDelete
  4. semoga berbahagia hendaknyer

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..