Rumah Mawi Disamun | Kerugian RM10 000

1:47 PM


Salam..



berdasarkan berita di NTV7 tengahari tadi, rumah Mawi di Bangi telah disamun pagi tadi dan mereka sekeluarga di ikat namun bernasib baik kerana tidak dicederakan.


Mawi kerugian kira-kira RM 10 ribu namun bersyukur kerana tiada sebarang kecederaan berlaku..Menurutnya, penyamun tersebut masuk melalui tingkat yang di umpil.

p/s: Nasib baik tak jadi apa-apa.. M'sia semakin tak selamat dah sekarang..


jom ikuti perkembangan bakat JoHaRa kegemaran anda di EraFM .
campaign image

You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

  1. tu lar bahaya sgt skrg nie...nsb baik tak diculiknya baby dia..

    ReplyDelete
  2. tu lar org kata makin byk pati mkn jd mslah ngra...nsb baik tak diculik baby dia org n mintak duit tebusan...apa la yer agaknye brg yg ilang...kalo org ada byk brg kemas 2 ke 3 ketul pun dah 10k....

    ReplyDelete
  3. rumah mawi pula..dulu rumah keluarganya...issh, semakin menjadi-jadi kejadian samun ni

    ReplyDelete
  4. kecian sgguh...keja mrompak je diorg ni..

    ReplyDelete
  5. sian kan..mujur le orang baru dan smua family slamat... seram kes samun2 ni

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..