Cerekarama tv3 malam ni ( 24/3/2012) --> Usin Bunga

12:48 PM


Salam..

hari nie sabtu kan, so semestinya malam nie ada cerekarama di TV3..

cerekarama malam nie bertajuk Usin Bunga lakonan Zizan Raja Lawak.. tajuk pon macam best jer kan..

so, sebelum korang tengok Usin Bunga malam nie, jom lah baca sinopsis dia dulu..

takdelah clueless sangat nanti..hehe..


SINOPSIS Usin Bunga

Drama ini mengisahkan Usin seorang anak yatim tinggal bersama ibu saudaranya. Usin seorang penganggur dan peragut tegar. Pada suatu hari, dia nekad untuk meragut 10 mangsa dengan harapan dapat mengumpul RM1,000 untuk membayar sewa tapak pasar malam. Dia meragut bersama rakannya, Sahak Sekinchan. Mereka berdua berjaya meragut dengan cemerlang 9 mangsa tetapi masih kekurangan RM300.


Usin dan Sahak menuju ke sebuah kilang untuk meragut mangsa terakhir. Mereka berdua ternampak seorang makcik berjalan pulang dan dengan tangkas Usin dan Sahak meragut beg tangan makcik tersebut. Selepas meragut, Usin memeriksa beg makcik itu dan telah jatuh hati terhadap anaknya bernama Ju. Apa yang bakal dilakukan oleh Usin seterusnya?


tengoklah sendiri malam nanti.. ^__^

update : nak download? klik sini ..


You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. Wahhh macam best je, tp macam tak sesuai plak tonjolkan kes ragut meragut ni kan :)

    ReplyDelete
  2. taw x.. ending song dia tajuk ape?

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..