Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M) Dilanjutkan ke 30 April 2012

10:04 PM


Salam..



kedai buku yang terima baucer buku 1 Malaysia
Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M)


Tempoh sah laku Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M)  akan dilanjutkan sehingga 30 April ini menurut berita di Buletin Utama tv3 pukul 8 malam tadi. Sebelum ini, tarikh tamat tempoh sah laku untuk menebus baucer buku tersebut ialah pada 31 Mac 2012..

Menurut Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin, tempoh tebus baucer buku ini dilanjutkan untuk memberi peluang kepada pelajar pengambilan kedua IPTA yang baru sahaja berdaftar awal tahun ini.

Tarikh lanjutan ini juga dapat bagi kesempatan kepada pelajar-pelajar yang masih belum menggunakan baucer buku ini di mana-mana kedai yang menerima baucer buku 1 Malaysia. Bagi yang masih belum habis gunakan baucer buku ni, kat sini ada senarai kedai buku yang terima baucer buku 1 Malaysia untuk rujukan bersama.
sumber


p/s: Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M) aku dah habis aku guna..beli novel dan jugak buku untuk 4th year..

 

You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

  1. postpone lah yea... selamat beli buku kepada yang dapat baucher..!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, postpone..sbb rmai lg yg x tebus kot..

      Delete
  2. hah... bgusla.. ada rm50 je lagi...

    ReplyDelete
  3. cek ada 150 lg haa...hehe..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..