Telemovie Patah Seribu : Shila & Sharnaaz

12:05 PM


Salam..

telemovie nie akan ditayangkan pada 23 Februari ini pada pukul 9 malam di Saluran Astro Ria. sebelum tu, jom baca jalan cerita movie nie dulu.



Sinopsis Telemovie Patah Seribu

Patah Seribu mengisahkan Bella (Shila) dibesarkan dalam suasana mewah sejak kecil mula merasakan hidupnya kosong apabila mendapati rakan-rakannya hanya rapat dengannya kerana wang dan kedudukan.

Dia berkenalan dengan Azu (Sharnaaz) yang juga seorang penjual buah berangan namun Azu enggan melayannya sehinggalah pengutip cukai haram datang memeras ugutnya di gerai.

Kasihan dengannya, Bella membayar sejumlah wang kepada penjahat tersebut dan sejak itu dia semakin rapat dengan Azu dan pelbagai kisah menarik terjadi sepanjang perkenalan mereka.


Pelakon lain : 
 JIHAN, AMAR BAHARIN, SHARIFAH SHAHORA, KATHY AZEAN, REZA MOHAMMAD DAN AMAR ASHYRAF.


[PROMO] Patah Seribu - Astro Ria 


You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

  1. tak sempat tgok. balik je kejar dapur dulu hehe

    ReplyDelete
  2. patah seribu.. patah tumbuh hilang berganti.. hehehee

    ReplyDelete
  3. Macam menarik je telemovie ni... mesti salah satu watak akan mati di penghujung cerita, hehe... apa pun nak juga tengok kat tv nanti.

    ReplyDelete
  4. Comel diorang berdua ni.. Hiks.

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..