2 buah novel baru

12:15 PM


Salam..

hari tu kan aku ada cakap akan ke Ekspo Buku 1 Malaysia di PWTC.

bagi aku ekspo tu ok lah..tapi  tak bape banyak sangat booth...

booth untuk novel pon ada 2-3 jer..

tapi, nasib baik lah ada kan..daripada takde langsung..kalau tak, balik dengan hampa jelah..

aku tak ingat aku beli novel tu dekat booth apa..

yang bestnye, ada 10 % diskaun untuk semua novel..

10 %..jadi la kan..kalau kat MPH ke Popular ke mana ada diskaun..kecuali kalau jadi ahli..

jadi, aku  berjaya rembat 2 buah novel..

novel yang aku beli..





yang nie bertajuk Kan Kukejar Cinta Kamu tulisan Fauziah Ashaari..

novel nie aku belum baca lagi, sebab agak tebal takut nanti amik masa lama jugak nak habis..

so, aku baca novel nie dulu..

 Diari Cintaku oleh Eina Afrina ..

novel nie nipis sikit, so tak lama sangat la nak dihabiskan baca.

itu jelah yang aku beli..habis baucer buku RM50 aku..

tapi takpe, tinggal lagi RM150.. ^_____^..

tapi yang tu dah reserve untuk beli buku medic 4th year nanti..hee





You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. bestnyaaaaa, tgh bosan takde buku nk bca ni.....

    ReplyDelete
  2. haisyh,jelesnya nengok org dok beli buku novel semua..huhu..nana xbekesmpatan lg nk guna baucer tu,huhu...

    ReplyDelete
  3. ramai bloger duk pakat baca novel best2 ni..nice :)

    ReplyDelete
  4. kan ku kejar cintamu 2..keluaran mane eyk..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..