Selamat Tahun Baru 2012

2:42 AM


Salam..

Selamat Tahun Baru 2012 !!



aku sambut tahun baru depan laptop aku jer..

dengan bermain game..huhu..sambil dengar bunyi bunga api kat luar..

kesian tak???

korang pulak sambut kat mane??

dah lama time tahun baru takde dekat rumah..selalu dekat kolej jer..

rindu dekat rumah *tetiba*

azam tahun nie takde lagi..

tak terpikir lagi..

aku tengok yang lain dah berjela-jela azam diorang untuk tahun nie..

baguslah..tak macam aku..yang takde azam lagi..

cuma ada satu je kot yang terpikir sekarang..

nak jadi LEBIH RAJIN ..insyaAllah...

~Selamat Tahun Baru 2012~


You Might Also Like

3 kata-kata yang comel~

  1. akk sambut tahun baru tepi tinggkap , nampak bunga api seluruh kl hehe kesian kan ?

    malas keluar berasak2 ..

    azam ade , tp ade yg boleh share ada yg elok disimpan aje ..kekeke

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..