tak dapat update blog sebab takde internet

11:27 AM


Salam..

selamat tengahari semua..eh,belum tengahari lagi la..

lagi setengah jam..hehe..

dah 2 hari aku tak update blog nie..semuanye sebab tak dapat wifi punya pasal la..

nie pon aku guna broadband roomate aku kejap..

sebab nak update blog nie..

aktiviti untuk hari nie dah habis..yeay~!

selalunya sampai petang baru habis..so,boleh la berehat-rehat sambil tengok citer korea petang nie..

pagi tadi aku pegi ke tangki air..sebab nak tengok macam mana pensampelan air dibuat..

bes jugak..rupanya tiap-tiap hari orang PKD ( pejabat kesihatan daerah) unit KMAM ( kawalan mutu air minum) pegi ke tangki untuk ambil sampel..tapi tangki air yang berbeza-beza la..

satu pengalaman baru bagi aku..

oklah,nak keluar kejap..

bye


You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. takpe.. update ar bila ada internet..

    ReplyDelete
  2. huhu.. kita sme.. saya pun x dapat sgt wifi.. asyik duk pakai broadband je.. hbis limit sampai.. adeh.. hehe..

    ReplyDelete
  3. yong kt seremban ni heheh busy jgkk

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..