laptop aku rosak

9:17 PM


Salam..

aku dah sampai dekat Tanjung Karang dah nie..

dah selamat dapat pindah masuk masing-masing dah..barang pon dah kemas mana yang patut..

tapi..yang sedihnya..laptop aku rosak pulak..sebab terjatuh tadi..huhu..

tak reti jaga elok-elok..

so, sekarang nie tak dapat nak online or wat pape guna laptop tu..

dah la dekat sini banyak nak kena guna laptop..

masalah..masalah...

nasib baik minggu nie raya haji..so, boleh balik ke HUKM...

pastu gi repair kat Lowyat nanti..

raya haji nie aku tak balik rumah jugak..dah 3 tahun tak beraya haji kat rumah..

tapi aku tak kisah sangat..yang paling aku kisah,laptop aku nie..

hope bila aku buka pagi esok, dah ok..huhu..

so,sekarang nie online guna laptop kawan jer....

You Might Also Like

10 kata-kata yang comel~

  1. harap2 laptop sihat sepenuh nya nti..hehe
    akk penah tk beraya hj masa zaman study dlu..perit la rasa :)

    ReplyDelete
  2. alo..siannya..dah la x dapt blik rumah raya haji..

    lptop lak rosk...sabaq nah :)

    syuhada tlg fatin jap boleh
    http://atinanani.blogspot.com/2011/11/giveaway-like-page.html

    dan klu blh promote kat kawn2 lain sama hee :D
    thnks

    ReplyDelete
  3. @Shuhaida Subri aahh..raya kat KL je..sedih kan? shuhaida lak?

    ReplyDelete
  4. @fatin hanani tu la..tp xpela..nak wat cmne..hehe..

    okeh..bleh jer..

    ReplyDelete
  5. nasib ade laptop kawan , kalau tk meroyan syu heheh

    ReplyDelete
  6. balik kedah. KL katne?
    leh kita kunjung mengunjung nnt.. hehehe

    ReplyDelete
  7. laptop dni lak ok tapi dni tak sempat layan dia hehe

    ReplyDelete
  8. nak kena tukar baru tu...itu yg buat perangai...

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..