kau Ditakdirkan UntukKu

12:40 PM


Salam..

nie entri autopublish je tau..

aku dah ada dekat rumah skang...

kau Ditakdirkan UntukKu




nie tajuk novel tau..

tapi novel nie bukan novel aku..nie novel Bell..

aku pinjam kejap, nak baca...^____^

tapi tak habis baca lagi sebenarnya...

nie tengah dok sambung baca dekat rumah laa..



sinopsis novel kau Ditakdirkan UntukKu ..

Akan ku sulam kasih hingga ke dasarnya, Kerna ku percaya kita ditakdirkan bersama.

Kenangan lama dalam hidupnya telah menutup pintu hati Akmal Ikram untuk bercinta lagi, namun pertemuan dengan Nuranis Fatihah membuatkan hatinya mula goyah. Dia mula tertarik dengan keperibadian yang ada pada gadis itu. Kelembutan dan kenakalan Anis sering mengusik hati Akmal. Sejak itu, hatinya mula terpaut. Wajah yang sentiasa dihiasi senyuman indah itu sering menggamit kerinduan di hatinya.

Akmal teruja kala perancangan keluarga ingin menjodohkannya dengan Nuranis Fatihah. Namun sebaliknya bagi Anis yang berpegang pada prinsip perkahwinan yang terbina bukan atas dasar cinta tak akan membawa bahagia.

"Kenapa awak tak berterus terang aje. Tadi bukan main berani lagi nak berterus-terang sendiri. Sampai nangis-nangis," sindir Akmal tersengih nakal.

"Bos jangan sebut pasal tu lagi boleh tak!" bidas Anis geram.


Kemunculan Farah Hanim telah menggugat kepercayaan Anis terhadap Akmal. Apatah lagi fitnah yang ditabur oleh Farah disaat ambang perkahwinan mereka menyukarkan lagi keadaan. Apakah yang akan terjadi pada perkahwinan mereka nanti? Mampukah Akmal memenangi hati gadis idamannya disaat dia bergelut dengan perasaannya sendiri?

 



amacam,bes tak? kalau bes pergilah kedai yang berhampiran untuk dapatkan novel nie..

~selamat bercuti~




You Might Also Like

7 kata-kata yang comel~

  1. macam menarik...:)
    waa nk kena p cari novel juga ni..
    novel fatin abis dh baca hehe..bila tgk ramai blogger asyik post sal novel nak cri gak la hehe :D

    ReplyDelete
  2. Suke yer baca novel.
    Umah akak ni byk novel nak let go. Mostly english..nak x

    ReplyDelete
  3. dah lama tak layan novel...

    tahniah,anda salah seorang pemenang

    http://www.eyriqazz.com/2011/10/pemenang-rezeki-contest-untuk-dikongsi.html

    ReplyDelete
  4. wah.. dah lama x baca novel skrg ni.. busy ya amat! selamat bercuti k!

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..