iPhone 4S laa..bukan iPhone 5 yang dilancarkan..

2:07 PM


Salam..

semalam, 4 okt bukannya iPhone 5 yang dilancarkan..

tapi, iPhone 4S sebenarnya...



 iphone 4S ( ada 2 warna - hitam dan putih )

dengar citer, lebih kurang sama jer macam iPhone 4, tapi iPhone 4S nie lagi banyak fungsi lagi laa daripada iPhone 4...

harganya pon lebih kurang sama...

iPhone 4S warna hitam dan putih akan dijual pada harga USD199 untuk iPhone 4S 16gb, USD299 untuk iPhone 4S 32gb dan USD399 untuk iPhone 4S 64gb. 

kalau convert ke ringgit Malaysia, harga dia boleh tahan laa...


jom tengok video berkenaan iPhone 4S nie..


rasa macam nak beli jer bila tengok video nie..giler best iPhone 4S..

nak tau lebih lanjut boleh pergi ke website Apple..

sumber : Denaihati




You Might Also Like

14 kata-kata yang comel~

  1. suami akak dh ada iphone4..jgn dia ngada nk tukar yg baru lak..galaxy tab sdg menjadi idaman hatiku!

    ReplyDelete
  2. tahun depan lah akk beli hehehe .. kumpul duit yuk!

    ReplyDelete
  3. ok Imesej tu kat henpon nokia akk pun ade tp tk pernah guna hakhak

    ReplyDelete
  4. uii nmpk sgt akk ketinggalan.adoi memang buta sket pasal teknologi terkini hp..pkai hp pun cap ayam..mmg takde niat pun nak tukar hp.kehkeh..

    ReplyDelete
  5. @Rina AVAIL a.k.a Cik Betty ooohh..xpyh tukar laa..iPhone4 pon best ape..hehe~

    ReplyDelete
  6. @puanbeejom~! tgh mngumpul gak skang nie..

    ReplyDelete
  7. @puanbee tu mknanya kena beli ipon nie la..

    ReplyDelete
  8. @kim heeruul hope x laa..bajet nak beli nie..hehe..

    ReplyDelete
  9. @Puan Kutu xpe...phone ape pon ok jer..yg pnting bleh kol..hehe

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..