Apam Polkadot yang cute lagi sedap

9:38 AM


Salam..

korang penah makan tak apam polkadot nie?



aku macam tak pernah makan lagi rasanya..

ke dah pernah? entahlaa...dah lupa pulak..hee..

kalau korang nak tau, yong ada jual apam polkadot nie tau..

korang kenal tak yong tu sape??

rasanya ramai yang dah kenal..kalau belum, leh lah terjah blog yong ye...
 
yong nie bisneswoman yang muda lagi..baru 23 tahun...

nie blogshop yong..gi lah tengok kot ada barang korang nak beli ke...

macam-macam ada di situ..

eh..dah lari tajuk pulak..

berbalik semula kepada apam polkadot ye,

kalau korang nak tempah apam polkadot yang cute tu, leh buat tempahan melalui

sms/whatsapp 013-7049413 (yong)

terdapat pelbagai FILING @ INTI : kaya, coklat, strawberry, bluberry, oren,
 

dengan harga :




100pcs apam 

rm30

sesuai utk buah tangan, hantaran, kenduri, jamuan atau apa saja majlis.



nak tau lebih lanjut, klik ---> Tempahan Apam Polkadot.



nielah yong..

cun kan?? hehe..~




You Might Also Like

7 kata-kata yang comel~

  1. hoho~ syuuuuuuuuuuuuu! terbaek nyer entri nih~ thanks tau~

    wokeh nak buat entri promote jugakk :) hehehe

    ReplyDelete
  2. @alinac loverhehe..okeh..wecome..thanks jgk yong..~

    p/s: jom beli apam polkadot yong~!hee

    ReplyDelete
  3. Apam polkadot ni memang sedap.. :)

    Akak yg dok Penang pun tak dapat jumpa ngan Yong lagi ha :)

    ReplyDelete
  4. nampak sedap je. kena tryy nie. tp,comel sangat la. nk makan pun sayang. hihi

    ReplyDelete
  5. pandai dia buat , ank2 akk suka ni ..siap kat tengahnya ada choc chip .. apa tidaknya kan ..

    ReplyDelete
  6. pandai nah si yong ni berniaga kan. serba boleh dia ni. mmg jeles lah tgk kepandaian dia dlm mencari duit. kagum dgn dia :)

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..