liar game

9:10 PM


Salam..

aku tengah stress nie...

selasa nie exam short case..tapi banyak lagi yang tak study..

lepas tu, partogram yang sepatutnya dah lama siap pon tak siap-siap lagi..huhu..

nielah padahnya bila suka menangguhkan kerja..diri sendiri jugak yang kena tanggung...


tapi..yang paling aku stress adalah esok...

sebab esok aku kena gi gerai klinikal pesta konvo..tapi pagi tu aku kena gi klinik pulak..

takut kalau tak pergi nanti doctor marah..huhu

tapi..masalahnya..takde orang yang boleh ganti aku untuk ke gerai klinikal...kebanyakan orang yang aku tanya, ada hal lain...

DILEMMA sekejap..

---------------------------------------

so, aku layan drama nie jap..LIAR GAME..huhu...

malas nak pikir apa-apa lagi..

japlagi..baru nak sambung semula..



bye..


--> jom usha video best Galaxy SII..  





You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. best giler kot citer ni!! hero die hensemmmm>>:DDD

    ReplyDelete
  2. haha~ syu2~
    smpat tgok cite~ salute! ^^

    btw, liar game mmg best! :D

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..