Download Link Drama Soffiya TV3

12:02 PM


Salam..

tadi time blogwalking kat blog puan bee...terbaca pasal drama terbaru nie..

tajuk dia Soffiya...

macam best jer..

so,aku try la download..nak try tengok..best ke tak..

kalau korang nak tengok jugak leh download kat bawah nie..

sebelum tu, jom baca sinopsis drama nie dulu dan usha Galaxy SII yang cun nie....






SINOPSIS SOFFIYA

Soffiya, seorang gadis lincah dan periang yang tinggal di sebuah kampung bersama bapanya, Sulaiman seorang doktor dan ibunya, Aishah, yang sering menghadapi masalah kesihatan. Selepas satu kejadian hitam, rutin kehidupan Soffiya mula berubah termasuklah sikapnya yang lebih suka menyendiri dan sering kelihatan murung.

Nasib buruk terus mengikuti Soffiya ke mana sahaja dia pergi hinggalah dirinya meringkuk di penjara. Baru mula mengenal erti cinta, namun, Soffiya terpaksa merelakan pemergian kekasihnya ke luar negeri. Setelah berkahwin dengan seorang jutawan yang penyayang, ketabahan Soffiya diuji sekali lagi apabila cinta pertamanya merupakan anak tirinya sendiri. Bagaimanakah Soffiya mengharungi konflik demi konflik yang melanda dirinya?

DOWNLOAD LINK







selamat menonton..



You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..