blog aku dah takde BE

11:40 PM

Salam...

sedihnye..blog aku dah takde BE baru..

semua BE dah metered sebelum raya hari tu..huhu..

Nuffnang yang baik, bagilah blog nie BE ye..

dah lama takde BE nie..hehe..




nak HTC ChaCha yang baru tu?? meh tengok sini kalau nak tau camne nak dapat..



You Might Also Like

8 kata-kata yang comel~

  1. ni entry bodek ke ape ni? haha..
    aku tak pernah dapat kot.. ok je

    ReplyDelete
  2. me pun ari tu dekat 2 bln tak de BE...

    ReplyDelete
  3. Samala kita Syu dah takde BE..huhuuu

    ReplyDelete
  4. ifa pun..lama dh xde BE nie..sob2..

    ReplyDelete
  5. blog akak dh ada 2 BE. tp system analytics akak error bila akak check pagi td.

    bila system analytics error...its affect our BE performance taw. So menjawap la schedule BE akak hilang :( sedih..

    tp akak wait dulu la...if sampai esok still problem...akan akak ngiyau kat helpdesk :D

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..