PINDAH LAGI

6:21 PM

Salam..

hari nie..aku dapat satu berita buruk ( bagi aku la..)

aku terpaksa pindah bilik lagi..walaupon dalam rumah yang sama, tapi kena pindah juga..huhu..

dahlah penat pindah dulu pon tak habis lagi..

tapi,sekarang kena pindah lagi..

aku memang BENCI bila kena pindah..

tapi..nak buat macam mana..dah arahan pihak kolej..

terpaksa la aku ikut...

dan aku memang sangat pelik...pindah dalam rumah yang sama..bukannya pindah ke rumah lain..
tak boleh ke duduk bilik yang aku duduk skang nie je??

hanya pindah ke bilik sebelah..

kenapa???????

buang masa dan tenaga aku je...huhu...


diorang cakap bilik aku sekarang nie akan dilock terus lepas aku pindah ke bilik baru...

p/s: sabar jelah ..dah takde mood dah skang..PENAT..




You Might Also Like

1 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..