new Kdrama The Princess' Man

8:14 PM

Salam..

ada kdrama baru lagi..tajuk dia The Princess' Man..

drama nie mula ditayangkan pada 20 Jul 2011...

total 24 episod..


Synopsis

A tragic love story between the daughter of Prince Suyang and grandson of Kim Jong Seo




hero : Park shi Hoo

heroin : Moon Chae Won


aku belum sempat tengok lagi..

takde Eng Sub lagi..

kena tunggu diorang 'sub'kan dulu baru boleh tengok..

kalau tak, memang tak paham..paham sikit2 jela..

kalau korang nak tengok, boleh tengok di sini...


>> ada satu lagi kdrama yg baru..nanti aku post entry lain ea<<

You Might Also Like

6 kata-kata yang comel~

  1. Akak suka Park Shi Hoo. Tu pun lepas tengok dia berlakon Prosecutor Princess. Macho abes. :)

    ReplyDelete
  2. lamanya tak layan koreaaaaaa,huwarrrr!

    ReplyDelete
  3. ezay dok suke tengok drama korea klu citer tradisional gini..hahaha

    ReplyDelete
  4. lama tak tengok cite korea.. kelas asik ado jam 12 ja skang ni kalo tak leh layan kat tv dah eehe

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..