Kisah Hati - Alyah [ Stanza Cinta Ost ]

7:36 PM




Salam...

sekarang nie ada drama melayu yang bertajuk Stanza Cinta di TV3 setiap hari Ahad pada pukul 9 malam..
aku baru je tau pasal drama nie...
biasalah dah lama tak tengok TV..huhu..

jom kita layan lagu ost untuk drama Stanza Cinta..




 LIRIK LAGU Kisah Hati - Alyah [ Stanza Cinta Ost ]


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir


Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


Album: Single - Kisah Hati
Song Title: Kisah Hati
Artist: Alyah
Composer: Manusia Putih
Lyrics: Manusia Putih
Genre: Pop
Note: OST Stanza Cinta

sumber : yanmieonline

You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. kita tgh baca novel stanza cinta..hihihi

    ReplyDelete
  2. akak sekaliii je tgk citer ni. itu pun tertengok. best gak citer nih..hee

    ReplyDelete
  3. @MrS. F!zA : pinjam leh?? hehe..

    ReplyDelete
  4. @kak zie: besnye..syu nak try tgk jgk..tp lmbt sgt loading..huhu..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..