keywords tertinggi blog aku --> Nora Elena

12:19 PM

 


 salam...

memang sekarang nie drama Nora Elena sangat femes kan???
sebabnya..keyword Nora Elena adalah carian keyword yang terTINGGI dekat blog aku berdasarkan statistik Nuffnang....

semuanya pasal entry yang nie la... Drama Nora Elena di TV3..

sungguh kuat penangan Nora Elena kan ...


 semua orang cari info pasal Nora Elena..


tapi..sejak balik ke kolej..aku tak sempat lagi nak layan drama nie..
sebabnya malas nak tengok online..internet slow sangat..
kena buffer lama-lama baru boleh tengok..
so, akan memakan masa yang sangat lama..
skang nie dah la tak leh nak membazir masa sangat.. (walaupun kadang-kadang terbazir jugak)...
huhu..

bye~



 

You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. @yong: try la tgk..bes jgk..

    ReplyDelete
  2. akak pun belum pernah tgk citer neh...jrg mengadap TV....apapun skang mmg sedang efek nora elena, dlm blog and facebook duk cerita ttg nora elena...

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..