cuti dah nak abis...dan....

2:18 AM

 

Salam..
dah pukul 2 pagi sekarang..korang sume dah tido ke?? aku belom lagi..tengah layan drama Korea..

Partner tajuknye...Lee Dong Wook yang berlakon..boleh tahan la jalan cerita dia..Aku amik dekat Aina semalam cerita nie..kitorang keluar gi jalan-jalan semalam..balik tu sempat singgah rumah dia untuk copy cerita dulu..HEHE..

sebenarnya..nak bagitau..cuti aku dah nak habis..esok dah nak balik KL..HUHU..sedihnya..

tapi dalam sedih tu ada jugak yang gembiranya..sebab akak aku balik hari nie..dia dalam perjalanan balik ke Penang sekarang nie..

sebelum Subuh nanti insyaAllah, sampailah dia ke Penang..so, aku dengan family aku akan ambil dia dekat stesen bas Butterworth..rasa macam lama pulak tak pegi situ..

Oklah..nak tido..bye..


 

You Might Also Like

6 kata-kata yang comel~

  1. aku tgh layan cter KAMI >~~!! best woo.. sedih ..

    ReplyDelete
  2. cuti cepat je habis kan..manfaat sepenuhnye sebelum memerah otak balik ^^

    ReplyDelete
  3. @zacky ~786~ : citer KAMI? mcm penah dgr..

    ReplyDelete
  4. @Ezay Hadry : tu la..cpt je abis..x smpat nk cuti puas2..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..