BE dah metered lagi..

9:47 AM

 

Salam...


akhirnya BE aku metered lagi..

agak lama jugak BE nie bertahan dekat blog aku..hampir sebulan la jugak kalau tak salah..

nielah BE yang dah metered tu...

Mars Snickers Hungerlings 

klik utk tumbesaran..

cuma ada satu BE je lagi yang masih tinggal..tapi rasanya tu pon dah tak lama lagi dah nak metered..sebab dah tak muncul dah iklan tu kat blog aku..

Thanks and kasi BE baru pulak ye Nuffnang..



 

You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. tahniah..same la kite...be snickers mmg sebulan duk baru me..hehe

    ReplyDelete
  2. @ct N honey : eh..xla..BE dah metered..bkn dpt BE..

    ReplyDelete
  3. @Ezay Hadry :ooh,yeke..mmg sbulan je kot tmpoh iklan dia..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..