jom berSHOPPING di KAKYONG'S SHOPPE

3:26 PM

 

As Salam..~

saja aku nak tolong promot KAKYONG'S SHOPPE..

kakyong ada masalah kewangan skang nie..

so,jomlah bantu kakyong dengan membeli produk yang dijual di

KAKYONG'S SHOPPE..




antara produk yang dijual di  KAKYONG'S SHOPPE :~






1) SpyHru Coffee – susu kambing dengan spirulina


klik gambar utk keterangan lanjut..


2) cloth diaper

 klik gambar utk keterangan lanjut..





3)Susu Kambing Higoat


 klik gambar utk keterangan lanjut..

dan banyak lagi..



----->KAKYONG'S SHOPPE<-----






You Might Also Like

14 kata-kata yang comel~

  1. hi-goat pun ade ? kakyong ade bagi diskaun tak ?

    ReplyDelete
  2. mcm mna nak shoping kalau duit tkde..heeehee

    ReplyDelete
  3. @Nadhirah-chan: aah..tp x sure lak ada diskaun ke x..cuba tnya kakyong ye..~

    ReplyDelete
  4. @Woofer Storm: xpe..time ad duit nnti shopping la..skang cuci mata je dlu..hehe~

    ReplyDelete
  5. salam syu,

    terima kasih Syu.. sangat2 hargainya... :D

    ReplyDelete
  6. bagus syu akk letak banner je tak buat post pun hee

    ReplyDelete
  7. laku betul higoat skrang nie kan?

    ReplyDelete
  8. @kakyong:wasalam..xpe..tlong mnolong..hee~

    ReplyDelete
  9. @kak bee:hehe..ttiba jd rajin lak..

    ReplyDelete
  10. @mykhalis :aah..tu la..agk laku jgk la..~

    ReplyDelete
  11. @dni:hehe..dni la blnje syu dlu..msti bleh..~

    ReplyDelete
  12. teringin sangat nak beli brg on9 ni tapi ta reti huhu

    ReplyDelete
  13. akak nak menjengah jugak la ke blogshop kakyong

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..