dapat hadiah dari Sarawak

5:01 PM



As Salam..~!!
sebenarnya tu adalah hadiah daripada menang saguhati Teka-Teki Putree Sejinjang...

 Kak Tilla kan orang Sarawak..

so,hadiah nya dari Sarawak la kan..

nie lah hadiah yang aku dapat..

 ada 3 benda:~
FM kucing yang comel tu, coin purse kecik ngan keychain..


tapi kan..

FM kucing tu dah retak..

takleh nak guna...huhu..


tapi takpe..

simpan wat kenangan..hehe..

sebenrnya hadiah nie baru je dapat tadi...terus aku snap gambar...

sebab dah lama aku tak update gambar hadiah yang aku dapat..

salah satu sebab, aku bagi alamat rumah..

so, hadiah sampai dekat rumah, takleh nak snap gambar la kan..

bukannye ape, kadang2 bagi alamat kolej, ada hadiah yang tak dapat..

sebab pejabat kolej tak bagitau ada barang..huhu...

takpon kalau hantar guna pos biasa, susah jugak..
kena carik barang dekat dalam laci surat...

dalam laci tu ada beratus-ratus surat..

kena belek satu-satu la pulak..

kadang-kadang dah belek satu-satu pon, still tak jumpa...

taktau lah ke mane menghilang...


klik...klik...
 

You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

  1. alololo..retak. PosLaju nih mmg arr.psstt..time Tilla send barang tu, akak ade gak taw. hehe :P

    ReplyDelete
  2. hurmmm...de baca entry kat redbloodsnow tuhhh...pos laju ni kena cakap fragile baru dia reti xmain campak2...tp kucing tu comey lol..besh dapat hadiah dr sarawak!!!

    Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    atau berminat nak joi GA saya..--> 2ND GIVEAWAY

    ReplyDelete
  3. Alahai sayangnyer dah retak.. Dah la kucing tu comey..
    Takpelah at least leh simpan kan:)

    ReplyDelete
  4. salam syu..alamak retak ekkk...alo..lo..lo sian nye....

    geram betul ngan pak posmen tu arr...masa akak pos aritu still elok lagi tau...ni yang payah nak pos2 brg kan...

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..