beli NOVEL lagi...-----> Aku Yang Kau Tinggalkan

11:16 AM

 

As Salam..~!!

syu beli novel lagi...

dah lama order novel dekat Kaki Novel, tapi baru sampai semalam..

rasanya pihak Kaki Novel confuse dengan alamat syu kot...

bagi alamat KL,tapi dia hantar dekat Penang...

sebab dia campur 2-2 alamat tu..

nasib baik pihak Pos Laju call syu...

mintak alamat lain...

kalau tak,memang tak sampai la dekat tangan syu ..

 Tajuk :Aku Yang Kau Tinggalkan

Penulis : Alina Haizar

SINOPSIS

Perkahwinan adalah ikatan terindah di antara dua jiwa yang saling mencintai yang berjanji akan sehidup semati. Tetapi bukan bagi perkahwinan Nia Atirah dan Zaril Ikhwan. Nia memerlukan wang bagi membantu keluarganya, Zaril Ikhwan pula memerlukan seseorang untuk menjaga dirinya yang sakit.

Cinta datang kepada Nia tanpa dia sedari. Secara perlahan-lahan, Nia jatuh cinta dengan suaminya sendiri. Tetapi Nia disingkirkan setelah Zaril Ikhwan pulih dari sakitnya.

Nia meninggalkan Zaril Ikhwan lalu membawa hati yang lara ke Turin dan meneruskan hidupnya sendirian di kalangan orang asing bertahun-tahun lamanya.

Takdir menemukan mereka di bumi Turin. Pertemuan itu telah mencetuskan perasaan benci, marah dan dendam yang terbuku di dalam hati masing-masing.

Walaupun masih ada dendam dan rahsia yang dipendam, demi untuk meneruskan kehidupan ini, yang terbaik untuk mereka berdua adalah berpisah secara rasmi dan tidak perlu lagi menyalahkan takdir walaupun Nia dan Zaril Ikhwan merasakan diri masing-masing yang sebenarnya telah ditinggalkan.


tapi..

nie bukan novel syu...

nie novel Azie..

novel syu tak sampai lagi..

kehabisan stok..sedihnya...

baru semangat nak baca...

walaupon time study week...

sebab dah lama giler tak layan novel...

kehabisan stok...


bila lah nak ada stok baru ye..

tak sabar nak baca novel Doktor Cinta..

maybe best sangat kot,tu yang dah habis stok..




klik...klik...
 

You Might Also Like

7 kata-kata yang comel~

  1. @dni:tu la..syu pon dah lme x baca..tu yg nak bca smula..hee~

    ReplyDelete
  2. i need you >> http://rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com/2013/07/i-need-you-novel-sponsorship.html

    ReplyDelete
  3. best cerita ni.. sedih tapi sweet

    ReplyDelete
  4. jual la kat akak novel aku yg kau tinggalkan tu...

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..